.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهمین نمایشگاه کتاب مازندران برگزار می شود

شمال نیوز: مدیرکل اداره وفرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب مازندران در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، در آستانه برپایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران گفت: تعداد 41 هزار و 742 اثر کتاب در سال 92 در سطح کشوری منتشر شد.

وی افزود: از این تعداد، 9 هزار و 832 اثر متعلق به شهرستان ها بوده که 250 عنوان کتاب تالیفی باشمارگان 420 نسخه و 240 کتاب با 393 هزار نسخه منتشره در سطح استان هستند.

ابراهیمی تعداد ناشران فعال در استان را 141نفر اعلام کرد وگفت: 44 نفر در مرکز استان و 97 ناشر دیگر در دیگر شهرهای استان هستند.

وی با بیان اینکه وزارتخانه در سال 92 کمترین خرید کتاب را داشته است افزود:  با این حال 47 هزار و 800 کتاب  تاکنون در سطح مدارس کتابخانه و یادواره ها و حوزه ها اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تقارن نمایشگاه کتاب با دهه فجر، بیان کرد: این نقارن می تواند شور و نشاط مضاعف فرهنگی را رقم بزند و انتظار می رود عزم استانی به این نقطه معطوف شود.

وی با بیان اینکه برخی اعتقاد بر مرکز نگری ما دارند تصریح کرد: به رغم مشکلات و تنگناهای موجود در رابطه با مکان برگزاری نمایشگاه، بنا به تاکید وزارت خانه بر برگزاری نمایشگاه کتاب در مرکز استان، این نمایشگاه در ساری برگزار می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هم چنان رنج مکان داریم اذعان داشت: اگر نمایشگاهی در خور مرکز استان داشته باشیم به جای اینکه وقت مان را برای تجهیز امکانات گذاریم، بر کیفیت سازی نمایشگاه متمرکز می شویم.

وی عنوان ساخت: پیوند مردم با کتاب توسعه جامعه را به دنبال دارد.

ابراهیمی همچنین در ادامه خاطرنشان ساخت: تعداد 400 ناشر و 40 هزار عنوان کتاب در 300 غرفه نمایشگاه حضور دارند.
وی افزود: کتب نمایشگاه از تخفیف های حداقل 40 درصدی برخوردارند.

به گزارش شمال نیوز، دهمین نمایشگاه کتاب مازندران 14 لغایت 20 بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 20 در کیلومتر 10 جاده ساری نکا برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.